Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Наші новини |
|
|
Новини педпреси |
|
|
Пошук |
|
|
До уваги батьків |
|
|
Календар |
|
|
|
Головна » 2011 » Листопад » 29 » Я-хлопчик, я-дівчинка
11:34 Я-хлопчик, я-дівчинка |
В сучасній системі дошкільної освіти значну увагу приділяється сприянню гендерній соціалізації дошкільнят. Гендерне виховання орієнтовано на те, щоб діти, коли стануть дорослими людьми , змоги створити щасливу сім'ю. Тому необхідно долати роз'єднаність хлопчиків і дівчаток у дошкільні роки, формувати у них дружні стосунки, культуру спілкування, повагу одне до одного. З метою збагачення уявлень дошкільнят про те, що люди бувають різної статі, дітям середньої групи було запропонована пізнавально - розвивальна діяльність "Я — хлопчик, я — дівчинка”. Діти із задоволенням ділилися вже набутими знаннями про імена хлопчиків та дівчаток, одяг, стереотипи поведінки чоловіків і жінок.
Веселими друзями дітей стали: чарівна скринька, що зберігає цікаві речі; Квітка імені, що розквітає від імен дівчаток і хлопчиків; мікрофон, що вислухає всіх.
Емоційним піднесенням супроводжувалась рухова хвилинка "Картузики — хустинки”, під час якої хлопчики ніжно й старанно пов'язували дівчаткам хусточки, а дівчатка, як дбайливі жінки, одягали хлопчикам картузики. Спільну діяльність хлопчиків і дівчаток вінчала вправа "Вміємо дружно жити”, яка стала логічним завершенням і сприяла емоційному задоволенню дітей. З дітьми середньої групи і надалі буде проводитися систематична робота по статевому самоусвідомленню, вихованню доброзичливості, приязні один до одного. |
Переглядів: 1032 |
Додав: ирина
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Змінився номер Національної «гарячої» лінії із
попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації з 386 на 116123 !
Поділитися |
|
|
Хмаринка тегів |
|
|
Наші контакти |
Наша адреса: 17500 м.Прилуки, вул.Фабрична, 140 Тел. (04637) 7-46-02 e-mail:dnz19@uopmr.gov.ua
|
|
Наше опитування |
|
|
Міні-чат |
|
|
Архів записів |
|
|
Статистика |
|
|
|