Головний результат, якого прагнуть досягти педагоги – навчити дитину любити музику. Малюки ще з першого заняття в дитячому садочку освоюють музичні інструменти Карла Орфа.Діти поступово засвоюють музичну теорію, з першого дня граючи у своєрідному оркестрі. Використовуються не лише інструменти Карла Орфа, але і різноманітні шумові інструменти: маракаси, брязкальця, дзвіночки, саморобні тарахтушки. Це дозволяє кожній дитині незалежно від рівня його здібностей, знайти своє місце в ансамблі. Якщо малюк не справляється з мелодією, яку він повинен зіграти, йому пропонують інший інструмент. Через деякий час всі діти, незалежно від здібностей грають на елементарних музичних інструментах.Для того чтоб розвинути у кожного малюка музичний слух та здібності, які в тій чи іншій мірі є у кожного, треба дитині дати можливість бути самостійним. Класичні методи навчання в дитячих садочках інколи бувають не дуже цікаві дітям. Якщо на першому ж занятті доручити малюку музичний інструмент і запропонувати попадати в такт, то ефект буде набагато кращий. Саме так і працюють педагоги, які працюють за системою Карла Орфа. Вони впевнені: чим більше музичних інструментів, навіть саморобних, запропонувати дитині, тим краще для розвитку його творчих здібностей.
Запропонуйте, наприклад, дворічному малюку взяти до рук пластикову пляшечку наповнену крупою, та показати як біжить мишка. Або за допомогою дерев'яних поличок зобразити, як біжить конячка. Навіть, якщо запропонувати просто потрясти маракаси влучаючи у такт - радощам не буде межі. Вважалось би малюк бешкетує: шурчить, стукає, гримить і нічого більше. Та насправді він розвиває відчуття ритму, тренує свою вроджену музичність. |