Статеве (гендерне) виховання дітей дедалі частіше стає предметом виняткової уваги педагогів і психологів, оскільки тепер уже ніхто не вважає, що такою природною і фундаментальною функцією, як статева, можна управляти, тримаючи дітей у темряві та невіданні. Дорослі нарешті починають розуміти, що страх і непоімформованість дітей у питаннях статі можуть призводити до хвороби та інших негативних наслідків. От чому важливо з урахуванням віку та рівня загального розвитку дитини цивілізовано та адекватно регулювати процесом її статевої соціалізації. Працюючи з дітьми 6-го року життя над цим питанням ставлю за мету розширення й закріплення уявлень дітей про себе, як особу певної статі. Під час організованої пізнавально-розвивальної діяльності необхідно формувати дружні взаємини між дівчатками та хлопчиками, розвивати вміння враховувати особливості одне одного, пов'язані зі статтю. В процесі виховання слід звертати увагу на виявлення дітьми поваги до осіб протилежної статі, чемні відносини між однолітками. Для досягнення цієї мети діти старшого дошкільного віку вирушили у "подорож” до Країни Леді та Джентельменів, де пограли в гру на вулиці Ввічливості, відвідали бал на Танцювальній площі, успішно складали діалоги між хлопчиком та дівчинкою на Майданчику чемних співрозмовників, завітали до "Крамниці одягу для хлопчиків та дівчаток”, а в парку сувенірів обмінялися подарунками, що виготовили самі: хлопчики для дівчаток, а дівчатка для хлопчиків.
Діти отримали задоволення від цієї "подорожі”. А на згадку Королева Країни Леді та Джентельменів нагородила дітей медальйонами "Юна леді” та "Юний джентельмен”. |