Вівторок
23.05.2017
06:06
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"

 

Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Форма входу

Наші новини
[11.05.2017]
До Дня Європи - 2017 (0)
[09.05.2017]
З Днем Перемоги! (0)
[16.04.2017]
З Великоднем! (0)
[22.03.2017]
Фестиваль «Віночок дитячих талантів» (0)
[15.03.2017]
Як діти домового Кузю зустріли (0)

Новини педпреси


До уваги батьків


Пошук

Меню на 18.05.2017р
Сніданок
Каша молочна пшоняна - 220гр
Масло вершкове - 10гр
Хліб "Нива" - 34гр
Компот із сухофруктів- 200гр

Обід
Суп гороховий - 250гр
Голубці ліниві- 180гр
Кисіль фруктовий - 170гр
Хліб селянський-39гр

Вечеря
Млинці із згущеним молоком - 150/10гр
Сік фруктовий - 176гр



Календар
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30




Головна » 2012 » Квітень » 10 » Предметно-практична діяльність
12:32
Предметно-практична діяльність
Саме в дошкільному віці дитина ознайомлюється з навколишнім світом через свої практичні дії зрізними предметами, речами. І саме від перших дій залежить подальше враження дитини, які вона передасть у словах, малюнках, іграх.  Компетентність у предметному світі складається з уміння дошкільника диференціювати предмети за їх функціональними ознаками, здатністю орієнтуватися в розмаїтті предметів, класифікувати їх, розрізняти за розташуванням у просторі і за віддаленістю, володіння навичками практичного життя, культурного споживання та елементарного виробництва продуктів праці.
 
     Базовий компонент дошкільної освіти як основну її мету визначає вміння дитини жити у злагоді з довкіллям, іншими людьми і з самою собою. Злагода з предметним довкіллям означає вміння дитини безпечно та результативно користуватися будь-якими предметами відповідно до вікових можливостей, докладаючи зусилля, долаючи труднощі, створюючи нове. На нашу думку, надзвичайно важливо протягом дошкільного дитинства стимулювати активність дітей, їх природне прагнення діяти, пізнавати, створювати, робити щось корисне не лише для себе, а й для інших. 
  

    Виховання ціннісного ставлення до предметного світу передбачає вироблення власної життєвої позиції, без якої дитина залежатиме від приписів та розпоряджень дорослих, буде дисциплінованою, але безініціативною, залежною, бездіяльною. 

    Отже, дошкільника можна вважати компетентним у субсфері «Предметний світ» за тієї умови, що він має вироблені практичні уміння і навички взаємодії з предметним світом, орієнтується у правилах доцільної і безпечної поведінки, цінує зроблене руками людей, працює з інтересом, може назвати словом предмети і свої дії з ними, насолоджується добре зробленим, раді; гарному виробу, засмучується, коли виходить негарно, виявляє творчість, вигадку.

Переглядів: 1332 | Додав: ирина | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Корисні посилання












Національна гаряча лінія 
Поділитися


Хмаринка тегів


Наші контакти
Наша адреса:
17500 м.Прилуки, вул.Фабрична, 140
Тел. (04637) 7-46-02
e-mail: DNZ-19@ukr.net




Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1016


Міні-чат


Архів записів


Статистика