Четвер
25.04.2024
20:01
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"

 

Головна Реєстрація Вхід
»
Меню сайту

Форма входу

Наші новини
[01.11.2017]
Увага! (0)
[30.10.2017]
Звернення до батьків! (0)
[27.10.2017]
Фінансовий звіт про використання коштів (0)
[29.09.2017]
З Днем працівників освіти! (0)
[20.09.2017]
Засідання міського методичного об'єднання вихователів старших груп (0)

Новини педпреси


Пошук

До уваги батьків




Календар
«  Квітень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30




Головна » 2012 » Квітень » 10 » Предметно-практична діяльність
12:32
Предметно-практична діяльність
Саме в дошкільному віці дитина ознайомлюється з навколишнім світом через свої практичні дії зрізними предметами, речами. І саме від перших дій залежить подальше враження дитини, які вона передасть у словах, малюнках, іграх.  Компетентність у предметному світі складається з уміння дошкільника диференціювати предмети за їх функціональними ознаками, здатністю орієнтуватися в розмаїтті предметів, класифікувати їх, розрізняти за розташуванням у просторі і за віддаленістю, володіння навичками практичного життя, культурного споживання та елементарного виробництва продуктів праці.
 
     Базовий компонент дошкільної освіти як основну її мету визначає вміння дитини жити у злагоді з довкіллям, іншими людьми і з самою собою. Злагода з предметним довкіллям означає вміння дитини безпечно та результативно користуватися будь-якими предметами відповідно до вікових можливостей, докладаючи зусилля, долаючи труднощі, створюючи нове. На нашу думку, надзвичайно важливо протягом дошкільного дитинства стимулювати активність дітей, їх природне прагнення діяти, пізнавати, створювати, робити щось корисне не лише для себе, а й для інших. 
  

    Виховання ціннісного ставлення до предметного світу передбачає вироблення власної життєвої позиції, без якої дитина залежатиме від приписів та розпоряджень дорослих, буде дисциплінованою, але безініціативною, залежною, бездіяльною. 

    Отже, дошкільника можна вважати компетентним у субсфері «Предметний світ» за тієї умови, що він має вироблені практичні уміння і навички взаємодії з предметним світом, орієнтується у правилах доцільної і безпечної поведінки, цінує зроблене руками людей, працює з інтересом, може назвати словом предмети і свої дії з ними, насолоджується добре зробленим, раді; гарному виробу, засмучується, коли виходить негарно, виявляє творчість, вигадку.

Переглядів: 2260 | Додав: ирина | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Корисні посилання












Національна гаряча лінія

Змінився номер Національної «гарячої» лінії із попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації з 386 на 116123 !


Поділитися


Хмаринка тегів


Наші контакти
Наша адреса:
17500 м.Прилуки, вул.Фабрична, 140
Тел. (04637) 7-46-02
e-mail:dnz19@uopmr.gov.ua




Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1068


Міні-чат


Архів записів


Статистика