Основна діяльність дошкільника – гра, саме в ній він пізнає себе і
навколишній світ. У грі дитина ділиться своїми проблемами, розв’язує їх,
здійснює відкриття, творить. Перші соціальні ігри дитини виникають саме
у пісочниці. Будуючи щось із піску, дитина передає світ своєї душі ,
сповнений фантазії і реальності . Сендплей – одна з тих технік, що
дозволяє розкрити індивідуальність кожної дитини, розв’язати її
психологічні проблеми, розвинути здатність усвідомлювати свої бажання і
знаходити можливість їх реалізувати.
Ігри з піском – одна з форм природної діяльності дитини, які можна
використовувати під час проведення розвивальних і
навчальних занять. Вони розвивають тактильну чутливість і дрібну
моторику, навчають дитину прислухатися до власних відчуттів, аналізувати
результати дослідів. Ці ігри сприяють розвитку мовлення, уваги ,
пам’яті та стабілізують емоційний стан дошкільника.
Через гру з піском багато речей стають видимими. На відміну від
ліплення або малювання , під час роботи з піском не вимагається жодних
умінь , що дозволяє дитині легше погоджуватися на пропозицію дорослого
погратися з піском.
Метод пісочної гри придатний для дітей раннього віку . Під час
гри перед дитиною не ставляться завдання і не висуваються жодні
критерії, лише створюються умови для прояву творчих здібностей .
Роботу з піском можна використовувати і в групі , і на майданчику.
Ось, саме такі , корисні заняття – ігри з піском проводять зі своїми вихованцями вихователі І молодшої групи Гемба Л.М. та Зубко В.М. |