Неділя
17.12.2017
01:17
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"

 

Головна Реєстрація Вхід
Каталог статей »
Меню сайту

Форма входу

Наші новини
[01.11.2017]
Увага! (0)
[30.10.2017]
Звернення до батьків! (0)
[27.10.2017]
Фінансовий звіт про використання коштів (0)
[29.09.2017]
З Днем працівників освіти! (0)
[20.09.2017]
Засідання міського методичного об'єднання вихователів старших груп (0)

Новини педпреси


Категорії розділу
Мої статті [20]
Наші досягнення [0]
Здобутки вихованців та педагогів

Пошук

До уваги батьків



Меню на 07.09.2017р
Сніданок
Каша вівсяна молочна- 220гр
Масло вершкове - 10гр
Хліб "Нива" - 50гр
Чай з цукром- 200гр

Обід
Помідор свіжий - 60гр
Борщ "Український"-250гр
Плов зі свининою - 45/100гр
Сік фруктовий - 120гр
Хліб селянський-50гр

Вечеря
Зефір "Родина"- 60гр
Чай "Дитячий"- 200гр

Календар




Головна » Статті » Мої статті

Конструювання з будівельного матеріалу

  Ігри з конструювання проводяться з дитиною з метою формування розумових процесів і сприймання, збагачення сенсорного досвіду (діючи з деталями будівельного матеріалу, малюк отримує конкретні уявлення про різній формі, величині, кольорі предметів), координації рухів і розвитку дрібної моторики. Ігри сприяють вихованню зосередженості, зорового і слухового уваги, вміння досягати результату, привчають до дбайливого поводження з іграшками, учать діяти за показом дорослого, стежити за його діями, наслідувати їм.

В конструюванні існує можливість для розвитку творчої сторони інтелекту - ці ігри моделюють творчий процес, створюють свій мікроклімат. Вони довго не набридають, оскільки володіють великою варіативністю, різноманіттям комбінацій, допомагають творчого самовираження. Разом з тим, як в будь-якій грі, конструюванні існують правила, яких батьки повинні дотримуватися.

1. Батьки повинні пам'ятати про перше враження від гри. Дуже важливо як ви представите малюкові нову для нього іграшку. Якщо ви на очах у дитини відкриєте кришку і з гуркотом перекинете на стіл кубики, то можете бути впевнені - улюбленим заняттям дитини в подальшому стане не будівництво «башточок» та прокладання «доріжок», а примітивне выкидывание кубиків з коробки або скидання їх зі столу. Набагато правильніше буде, якщо ви підведете малюка до вже лежали в безладі кубиками і разом з ним почнете їх прибирати. Чи будете діставати кубики з коробки акуратно один за іншим і відразу ж почнете робити яку-небудь будівлю, залучаючи по можливості малюка до спільних дій.

2. Уникайте дуже докладних і підказують пояснень і показів, наприклад: «Постав кубик на кубик - ось так! (Дитина ставить.) Тепер візьми ще кубик - ось так! ( Дитина ставить.) Ще кубик!» При такому способі подачі малюк може звести дуже складну будову, але зробить це чисто механічно, без активного засвоєння потрібних умінь і навичок. Результати будуть неміцними, і самостійно малюк не навчиться будувати, так як будуть розвиватися тільки виконавські здібності, а більш важлива складна сторона - творчі здібності - залишиться на примітивному рівні.

3. Бувають діти дуже сором'язливі, або образливі або невпевнені в своїх силах, боязкі. Таким дітям дуже важливий результат. Граючи з ними ви не тільки можете, але й просто зобов'язані давати дробові пояснення, використовувати підказують прийоми, діяти разом з дитиною (поклавши свою долоню на його ручку зверху) так, щоб у малюка з'явилася впевненість у власних силах.

4. Для малюка дуже важливо не тільки побудувати, але і пограти з будівництвом, і ви повинні показати йому, як це можна зробити. Цей момент називається «обігравання». Наприклад, побудувавши будиночок, треба допомогти дитині поставити в будиночок матрьошку, або лялечку, або зайчика, які «будуть там жити». Але іграшку малюк отримує тільки тоді, коли споруда зроблена. Це спонукає малюка добиватися результату.

5. Заняття з одним і тим же змістом треба повторювати до тих пір, поки не буде вироблено міцний самостійний навик побудови. Щоб дитині не набридло робити одне і те ж, треба пропонувати дитині нові іграшки для обігравання або брати будівельний матеріал іншого кольору, розміру.

6. При проведенні ігор з будівельним матеріалом неприпустимо змінювати на свій розсуд послідовність проведення ігор, так як послідовність передбачає наростання ступеня складності конструктивних завдань, що ставляться перед дитиною, а саме - поступовий перехід від простого до складного.

Висновок.

Ігри з будівельним матеріалом і різними конструкторами допоможуть вашій дитині розвивати:

· дрібну моторику;

· просторову орієнтацію - уявлення про розташування предметів в просторі і відносно один одного;

· уяву;

· творчі здібності;

· дізнатися багато нового;

· удосконалювати елементарні технічні вміння;

· активізувати словник.

Категорія: Мої статті | Додав: ирина (13.11.2015)
Переглядів: 324 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Корисні посилання












Національна гаряча лінія

Змінився номер Національної «гарячої» лінії із попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації з 386 на 116123 !


Поділитися


Хмаринка тегів


Наші контакти
Наша адреса:
17500 м.Прилуки, вул.Фабрична, 140
Тел. (04637) 7-46-02
e-mail: DNZ-19@ukr.net




Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1055


Міні-чат


Статистика