"КАРАМЕЛЬ"
ГУРТОК ХОРЕОГРАФІЧНОЇ МІНІАТЮРИ
керівник Семенець Тетяна Володимирівна
Мета: сприяти індивідуальному становленню особистості дитини під впливом цінностей хореографічного мистецтва, формувати елементарні основи хореографічної культури, набуття дитиною системи танцювальних навичок, а також творчих умінь, успішного їх застосування, засвоєння елементарної техніки танцювальних рухів і танців. Виховувати бажання красиво виконувати танцювальні рухи, застосовувати варіанти танцювального руху у різноманітних життєвих ситуаціях.
№ |
Зміст роботи |
Дата |
Примітка |
|
ВЕРЕСЕНЬ |
|
|
1. |
Обстеження дітей. |
02.09.2014 р. |
|
2. |
Обстеження дітей. |
09.09.2014 р. |
|
3. |
Продовження обстеження дітей. |
16.09.2014 р. |
|
4. |
Продовження обстеження дітей. |
23.09.2014 р. |
|
|
ЖОВТЕНЬ |
|
|
1. |
Давайте познайомимось! Зміст: Знайомство з дітьми. Що таке танець? Основні правила поведінки в залі, правила техніки безпеки. Постановка корпуса, рук, ніг та голови. Положення рук на талії. |
07.10.2014 р. |
|
2. |
“Що таке танець?” Дати дітям елементарні знання про танець, основні його елементи. |
14.10.2014 р. |
|
3. |
Танцювальні кроки. Танцювальний крок з носка, перемінний крок, крок на носок. |
21.10.2014 р. |
|
4. |
Вправа “Кольорові прапорці” Розминка з прапорцями. Ходьба з чіткими поворотами в кутках залу. Танцювальні кроки з носка. |
28.10.2014 р. |
|
|
ЛИСТОПАД |
|
|
1. |
Танцювальні рухи з квітами. Вправи для пластики рук. Підскоки з ноги на ногу, притопи. Ходьба з високим підніманням , з різноманітним положенням рук. Перешикування із шеренги в коло. |
04.11.2014 р. |
|
2. |
Музичні ігри “Ладушки” Під музику виконують рухи долоньками: “плескання”, “удари”, утворюючи при цьому коло, лінію, стойку в парі. |
11.11.2014 р. |
|
3. |
Колективні вправи. Діти утворюють коло і роблять рухи “Зустріч” по парах роблять рухи “Ворітця”. |
18.11.2014 р. |
|
4. |
Знайомство з естрадним танцем “Гномики” Розучування положення рук, ніг, голови і корпуса. |
25.11.2014 р. |
|
|
ГРУДЕНЬ |
|
|
1. |
Положення в парі. Розучування основних елементів естрадного танцю в парі. |
02.12.2014 р. |
|
2. |
Малюнок танцю. Навчити дітей перешиковуватися з одного малюнка в інший: “коло”, “шахматний порядок”, “пташка”, “колона”. |
09.12.2014 р. |
|
3. |
“Танцюють всі!” Підготовка танцю до свята. |
16.12.2014 р. |
|
4. |
Танцюють та грають всі! Закріпити вивчений танок. Гра “Займи будиночок”. Стрибки на ногах, пружинка, приставний крок, кружляння. |
23.12.2014 р. |
|
|
СІЧЕНЬ |
|
|
1. |
Колективно-порядкова вправа “В коло” Розминка в колі. Ходьба по колу. Перешикування із шахматного порядку в коло і назад. Кроки польки, приставний крок. Шикування в коло. |
06.01.2015 р. |
|
2. |
Танцювальні рухи в північному стилі: “Чайки”, “Моржі”, “Пінгвіни”. “Чайки” - рух для пластики рук. Підскоки з ноги на ногу, притупування. Імпровізація ходьби пінгвіна з різноманітним положенням рук. Перешикування із кола в шеренгу. Імпровізація танцю моржа. Рухи рук, ніг, голови. |
13.01.2015 р. |
|
3. |
Музична гра “Птахи” Перешикування з кола в “пташку” і назад. Стрибки на ногах, пружинка, приставний крок, кружляння. |
20.01.2015 р. |
|
4. |
Закріплення рухів північного танцю. Основні положення рук, ніг, голови, корпуса. |
27.01.2015 р. |
|
|
ЛЮТИЙ |
|
|
1. |
Українська полька. Дати дітям поняття про танець, основні елементи танцювальних рухів. Положення рук, ніг, голови, корпуса. |
03.02.2015 р. |
|
2. |
Малюнок танцю — Українська полька. Вивчення малюнка танцю з рухами. |
10.02.2015 р. |
|
3. |
Постановка танцю. Робота над технікою виконання танцю. |
17.02.2015 р. |
|
4. |
“Танцюємо всі!” Повторення вивченого матеріалу. |
24.02.2015 р. |
|
|
БЕРЕЗЕНЬ |
|
|
1. |
Вправа «Звірята» Розминка в колі. Ходьба по колу. Різні перешикування. Крок польки, приставний крок. |
03.03.2015 р. |
|
2. |
Музичні ігри: “Лялька та мишка”, “Коршун і курчата”. Перешикування із кола в колону і назад. Крок польки. Ритмічні хлопки в долоні, підскоки. Рухи із кола врозтіч і назад. |
10.03.2015 р. |
|
3. |
Естрадний танок з кульками “Веселковий танок” Постановка танцю. Основне положення рук, ніг. Положення в парі, повороти, біг. |
17.03.2015 р. |
|
4. |
Постановка танцю. Робота над технікою виконання. |
24.03.2015 р. |
|
|
КВІТЕНЬ |
|
|
1. |
“Танцюємо всі!” Підготовка танцю до свята. |
07.04.2015 р. |
|
2. |
Ритмічні рухи “Часики”, “М’ячики” Розминка з м’ячами. Вправи з м’ячиками. Ходьба з чіткими поворотами в кутках залу. Танцювальні кроки з носка, приставний хороводний крок. |
14.04.2015 р. |
|
3. |
Бальний танець. Історія танцю. Основні положення рук, ніг, голови, корпуса. Звідки прийшов до нас Вальс. |
21.04.2015 р. |
|
4. |
Основні елементи бального танцю. Положення в парі, поворот. Чек, рука в руці, вовчок, повороти в парі. Основний крок, рухи руками. |
28.04.2015 р. |
|
|
ТРАВЕНЬ |
|
|
1. |
Малюнок танцю і постановки. Робота над технікою виконання. |
05.05.2015 р. |
|
2. |
Закріплення виконання рухів до танцю. |
12.05.2015 р. |
|
3. |
“Танцювальна шкатулка” Повторення пройдених тем. Підготовка до концерту. |
19.05.2015 р. |
|
4. |
Міні-концерт: “До зустрічі!” Костюмоване представлення пройдених танцювальних номерів. |
26.05.2015 р. |
|