Субота
27.04.2024
11:56
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"

 

Головна Реєстрація Вхід
Ранкові зустрічі »
Меню сайту

Форма входу

Наші новини
[01.11.2017]
Увага! (0)
[30.10.2017]
Звернення до батьків! (0)
[27.10.2017]
Фінансовий звіт про використання коштів (0)
[29.09.2017]
З Днем працівників освіти! (0)
[20.09.2017]
Засідання міського методичного об'єднання вихователів старших груп (0)

Новини педпреси


Пошук

До уваги батьків




Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930




  

Що таке ранкова зустріч?

    




Піклування один про одного, відчуття безпеки, якої вистачає для того, аби ділитись важливими ідеями та досвідом, готовність допомагати друзям - це саме ті якості, що віддзеркалюють ранкові зустрічі.

    Ранкова зустріч - це зустріч на початку дня всієї групи з вихователем. Сидячи в колі один проти одного, кожна дитина вдумливо та поважно вітається з друзями, після чого впродовж короткого часу ділиться власним досвідом зі своїми товаришами, які з повагою слухають і ставлять свої запитання, роблять зауваження. Після цього діти беруть участь у короткій, енергійній груповій вправі, насамперед для того, аби підсилити академічні навички, виховати почуття неконкурентної команди та відчуття єдності. Ранкова зустріч закінчується щоденними новинами, які зазвичай готує ввихователь, щоб підкреслити важливість цього дня.

    Ранкова зустріч - це запланований, структурований збір, який займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності групи, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Вихователі визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті їхніх вихованців і присвячують 10-15 хвилин на початку дня, щоби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у дитячому садочку.

    Ранкова зустріч складається з чотирьох основних компонентів.

    Вітання - перший компонент. Усі діти групи вітаються і починають розуміти, що вони є важливими членами групи. Діти збираються в коло разом зі своєю вихователькою. Усі звертаються один до одного по імені, що допомагає створити атмосферу дружби та причетності. Вітання створює спокійний та розважливий настрій для такого елемента зустрічі, як обмін інформацією.

    Обмін інформацією - другий компонент. Діти висловлюють свої думки, обмінюються ідеями та пропонують важливі для них теми для обговорення. Вихованці групи мають змогу дізнатися щось один про одного. Обмін інформацією допомагає розвивати навички, які дають учасникам змогу навчатись упевнено говорити та слухати. Кожна дитина може ставити запитання чи коментувати, а той, хто говорить, у змозі реагувати, звертаючись безпосередньо до своїх ровесників.

    Групове заняття - третій компонент. Розпочинається після спокійного періоду обмірковування інформації. У групі створюється відчуття єдності, радості через виконання пісень, участі в іграх, міні-заняттях. Позбавлені елементів суперництва ігри та заняття, кооперативні за суттю, ураховують індивідуальний рівень розвитку певної навички в учасників. Такі групові заняття здебільшого пов'язані з пізнавально-розвивальним процесом чи темою, яка в цей час вивчається у групі.

    Щоденні новини - завершальний елемент ранкової зустрічі. Це інформаційний листок, який щодня вивішується на відповідному стенді чи дошці. Інформаційний листок налаштовує на те, що має вивчатися цього дня, а також дає можливість обміркувати події та навчання попередніх днів. Щоденні інформаційні листки допомагають дітям тренувати навчальні навички, що сприяють розвитку математичних і мовленнєвих здібностей. Інформаційні листки можуть містити різноманітні завдання (заповнення календаря природи та погоди, вирішення пізнавальних завдань), що активізують початок індивідуальної роботи або діяльність у розвивальних центрах.

 Такі заняття дають дітям змогу опанувати різноманітні соціальні та навчальні навички, об'єднуючи соціальний, емоційний та інтелектуальний розвиток кожного члена групи. Повторення позитивного досвіду сприяє розвитку доброти, емпатії та включення. Повторення таких демократичних взаємодій та звичних занять дає надзвичайні результати як у груповій спільноті дітей, так і поза її межами.


Розвиток навичок спілкування

     Уміння говорити та слухати є найважливішою якістю, яка необхідна для демократичної культури. Навіть маленькі діти можуть висловлювати свою точку зору, чути відмінні думки інших людей та зауважувати їх. Ранкова зустріч дає дітям змогу брати участь у групових обговореннях, а вихователям - моделювати й активно розвивати в дітей уміння та навички ефективного спілкування. Люди, які можуть ефективно спілкуватися:

висловлюють свої думки таким чином, щоб їх розуміли інші;

уважно слухають, коли говорять інші;

вирішують проблеми за допомогою слів;

пропонують свої ідеї групі.

     Ці навички мають дуже важливе значення для успішного життя у групі, спільного навчання та розв'язання конфліктних ситуацій. Ранкова зустріч - ідеальна можливість для розвитку цих навичок.

Розвиток соціальних навичок

     Завдяки практиці ранкової зустрічі маленькі діти переходять від зосередження уваги на власній особистості до охоплення нею інших. Соціальні переваги цього підходу сприяють розвиткові емпатії, активному слуханню однолітків, навчають дітей розуміти позиції інших людей. Уміння сприйняти точку зору іншої людини руйнує упередженість, сприяє толерантності та визнанню відмінності. Такі соціальні компетентності допомагають людям жити у взаємній повазі, створюють умови для позитивного, відкритого спілкування між окремими членами суспільства.

 Удосконалення академічних навичок

 Крім того, ранкова зустріч сприяє розвитку:

навичок говорити;

навичок слухати;

словникового запасу;

уміння досліджувати;

уміння аналізувати й оцінювати матеріал;

уміння спонтанно відповідати на запитання;

уміння приймати виклик від інших;

уміння використовувати вивчену інформацію.

Створення у групі позитивного настрою

 Повсякденні вправи, які практикуються в ранковій зустрічі, допомагають дітям зблизитися зі своїми ровесниками, навчатися співпрацювати, утримуватись від критики інших, поважати інших як особистості. Позитивний настрій у групі створюється за рахунок:

атмосфери довіри;

відчуття приналежності до спільноти;

участі у прийнятті рішень;

доброти та заохочення з боку ровесників;

вільного від критики ставлення вихователя;

очікування конкретних результатів;

справедливості та неупередженості.

Смешной мальчик




Корисні посилання












Національна гаряча лінія

Змінився номер Національної «гарячої» лінії із попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації з 386 на 116123 !


Поділитися


Хмаринка тегів


Наші контакти
Наша адреса:
17500 м.Прилуки, вул.Фабрична, 140
Тел. (04637) 7-46-02
e-mail:dnz19@uopmr.gov.ua




Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1068


Міні-чат


Архів записів


Статистика