Субота
27.05.2017
10:59
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"

 

Головна Реєстрація Вхід
Струмочок духовності »
Меню сайту

Форма входу

Наші новини
[18.05.2017]
День вишиванки (0)
[11.05.2017]
До Дня Європи - 2017 (0)
[09.05.2017]
З Днем Перемоги! (0)
[16.04.2017]
З Великоднем! (0)
[22.03.2017]
Фестиваль «Віночок дитячих талантів» (0)

Новини педпреси


Пошук

До уваги батьків



Меню на 25.05.2017р
Сніданок
Рагу з овочів - 155гр
Масло вершкове - 10гр
Сир твердий - 10гр
Хліб "Нива" - 44гр
Чай з цукром- 200гр

Обід
Огірок солоний - 50гр
Борщ "Український" - 250гр
Гуляш з яловичини- 35/35гр
Макарони - 100гр
Компот із сухофруктів - 200гр
Хліб селянський-42гр

Вечеря
Каша молочна рисова - 210гр
Коврижка сирна - 65гр
Чай з цукром - 120гр


Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031




   "Струмочок духовності"

гурток духовно-морального спрямування  

керівник Скіба Тетяна Володимирівна                                    

«Без пам'яті немає традицій, без традиції немає виховання, без виховання немає культури, без культури немає духовності, без духовності немає особистості, без особистості немає народу!»

Духовно-моральне виховання - одна з найактуальніших і найскладніших проблем, яка повинна вирішуватися сьогодні усіма, хто має відношення до дітей. Те, що ми закладемо в душу дитини зараз, проявиться пізніше, стане його і нашим життям. Сьогодні ми говоримо про необхідність відродження в суспільстві духовності та культури, що безпосередньо пов'язано з розвитком і вихованняням дитини до школи. У дитинстві засвоєння соціальних норм відбувається порівняно легко. Чим молодша дитина, тим більший вплив можна надати на його почуття і поведінку. Усвідомлення критеріїв моралі відбувається набагато пізніше, ніж формуються моральні почуття та алгоритм соціального поведінки. Ми, педагоги, повинні звернутися до душі дитини. Виховання його душі - створення основи моральних цінностей майбутньої дорослої людини. Але, очевидно, раціональне виховання моральності, не зачіпає емоції дитини, ніколи не призведе до бажаного результату. Освіта, навички, вправність можна придбати і пізніше, але основа самого кращого в людях людяності - закладається саме в дошкільному віці, віці інтенсивного розвитку почуттів і міжособистісних відносин. Відомо, що основою духовно-морального виховання є культура суспільства, сім'ї та освітнього закладу - того середовища, в якому живе дитина, в якої відбувається становлення і розвиток. Культура - це, насамперед, система цінностей, закріплена в традиціях. Вона необхідна для задоволення духовних потреб та пошуку вищих цінностей.

Дивне і загадкове явище народної культури - свята та обряди. Корені духовно-морального виховання лежать в православ'ї. Всі наші моральні цінності родом з Нового Завіту: повагу до батьків і старших, любов до ближнього і Батьківщини, безкорисливість, жертовність, скромність, чесність, терпіти, поступатися, прощати і т.д. Зараз до нас поступово повертається національна пам'ять, і ми по-новому починаємо ставитися до старовинних свят, традицій, фольклору, художніх промислів, декоративно-прикладного мистецтва, в яких народ залишив нам найцінніше зі своїх культурних досягнень, просіяних крізь сито століть. Крім того, давно забуті і не вживаються в розмовній мові старослов'янські слова і вислови, майже не використовуються потішки, приказки, прислів'я. У сучасному житті практично відсутні предмети народного побуту, що зустрічаються у фольклорних творах. Не секрет, що представлення випускників дитячого саду пронародну культуру були і залишаються уривчасті і поверхневі. Завдання педагога - поєднати навчання і виховання через вивчення традицій нашої культури, надати дітям можливість познайомитися з культурною спадщиною наших предків. 

 

 

 

   

Мета: формувати морально-духовні цінності, орієнтири, преконання дошкільників та створювати умови для підвищення рівня їхньої моральної активності. Сприяти духовно-моральному розвитку дітей, прищеплювати любов до ближнього, до України — через ознайомлення з національними культурними надбаннями, кращими зразками прикладного мистецтва. План роботи Місяць Тема Мета Вересень Лікарня пані Книжки Привчати дітей своєчасно помічати безлад і своєчасно усувати його, самостійно підтримувати порядок навколо. Привчати ремонтувати книжки, іграшки; виявляти елементи творчості, правильно користуватися обладнанням. Цікава історія про добру людину Виявляти повагу до старших, самостійно знаходити нагоду для виявлення турботи: поступатися місцем, запропонувати допомогу, розрадити, зустріти, провести. Усвідомлювати свої сильні і слабкі сторони. Жовтень Ким я мрію стати Показувати взаємозалежність у роботі працівників різних професій і необхідність виконання ними своїх трудових обовязків для одержання потрібного результату на прикладі праці у сільвькому господарстві. Біблія — книга життя Ознайомлення дітей із християнськими чеснотами: наполегливістю, доброзичливістю, поміркованістю, справедливістю, вірністю, довірою, використовуючи приклади із Біблії. Листопад Небесний дар мені - імя Розуміти красу, силу кожного імені; пробуджувати пошану до святого, небесного Покровителя, на честь якого дано імя людині. Ознайомлення з молитвою до ангела-охоронця дитини. Пригончарному крузі Прилучати дошкільнят до культури українського народу, вчити їх бачити і відчувати чарівний світ мистецтва, милуватись і захоплюватись ним, розвивати здатність сприймати твори декоративно-прикладного мистецтва, викликати позитивне емоційне ставлення до них. Грудень Родовідне дерево Усвідомлювати, що сімя обєднує найрідніших людей, які повязані турботами та обовязками; уточнити й розширити уявлення про сімю (родовід, сімені реліквії тощо); прагнути бути гідною власного роду, примножувати його честь. Цікавитись родоводом, складати родинне дерево. Зимові витинанки Удосконалювати вміння очищати різні предмети від пилу, виконувати посильну роботу в центрі приготування їжі. Вчити вирізувати елементи українського декоративного орнаменту симетричної форми, згорнутого навпіл паперу та нескладні візерунки українських витинанок. Січень Родинний альбом Виявляти ініціативу щодо підтримання родинних звязків, інтересів до спільних родинних справ, свят, зустрічей, ведення фотоальбомів тощо. Виховувати інтерес до родинних свят, пісень. Перше диво Ісуса Христа Допомогти усвідомити значення смерті та воскресіння Ісуса Христа як знак перемоги добра над злом. Лютий Живи за заповідями Бога Продовжувати знайомити із Біблією — з 10 заповідями Закону Божого. Вчити співвідносити їх із реаліями повсякденного людського життя, виконувати на практиці. Молитва Усвідомлювати, що молитва — це наша розмова з Богом. Бог — наш небесний Отець, а ми — його діти. Ми щиро любимо Його. А діти, які люблять свого Отця Небесного, люблять і розмовляти з ним. У молитвах ми прославляємо Бога, як нашого Творця, дякуємо за все, що він нам дає, та просимо про найсокровенніше. Ознайомлення із молитвою «Отче наш». Березень Праця дорослих Розширювати та поглиблювати уявлення дітей про працю дорослих — результат їхньої діяльності; розвивати почуття вдячності — особистого обовязку перед окремою людиною і перед спільнотою. Благослови, мати, весну закликати Ознайомити виххованців з обрядовими піснями, стимулювати дітей самостійно вживати приказки, прислівя, загадки, зробити народну музику джерелом духовної насолоди дитини. Квітень Незвичайні пригоди у Країні Чистоти Привчати дітей помічати безлад і своєчасно усувати його, самостійно підтримувати порядок навколо, допомагати помічнику вихователя розкладати постільну білизну, виконувати обовязки чергових у їдальні. Пригоди веселого автобуса Регулювати взаємини з дорослими і дітьми на основі відвертості, щирості, долати розбат, розвивати шляхетність (емоційна) прихильність, безумовне прийняття іншої людини), тощо. Травень Пригоди пані Моралі Звертати увагу на прояви моральності до людей, в яких сталося горе, неприємності; формувати уяву про безкорисливсть, доброту, як найвищу моральну якість людини й людських взаємин. Музей народної іграшки Знайомити дітей з національними дитячими іграшками свого регіону. Розширити знання дітей про різні види українських народних іграшок. Ознайомлювати із майстрами дитячої народної іграшки.
Корисні посилання












Національна гаряча лінія


Поділитися


Хмаринка тегів


Наші контакти
Наша адреса:
17500 м.Прилуки, вул.Фабрична, 140
Тел. (04637) 7-46-02
e-mail: DNZ-19@ukr.net




Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1021


Міні-чат


Архів записів


Статистика