Четвер
19.07.2018
00:57
Ви увійшли як Гість
Група "Гости"

 

Головна Реєстрація Вхід
Шукаємо таланти »
Меню сайту

Форма входу

Наші новини
[01.11.2017]
Увага! (0)
[30.10.2017]
Звернення до батьків! (0)
[27.10.2017]
Фінансовий звіт про використання коштів (0)
[29.09.2017]
З Днем працівників освіти! (0)
[20.09.2017]
Засідання міського методичного об'єднання вихователів старших груп (0)

Новини педпреси


Пошук

До уваги батьків




Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031




     Робота з обдарованими дітьми.

 

 

 

 

 

 

 

 

Реформи, що відбуваються у системі освіти, визначають з - поміж важливих напрямків спрямованість на гуманістично - особистісно орієнтовані й розвивальні освітні технології, які зумовлюють зміни у ставленні до дітей дошкільного віку з неординарними здібностями. На базі нашого дитячого садочку створено освітні умови, основною метою яких є виявлення та розвиток обдарованих і здібних дітей. Для ефективного функціонування активізуючого й розвивального комплексу дошкільного закладу інтегрована робота вихователів та фахівців, як психолог,  керівник музичний, вихователь з правом викладання англійської мови, інструктор з фізкультури, що значно розширює освітню сферу дошкільників та їх креативний потенціал.

Діяльність педагогів дошкільного закладу спрямована перш за все на максимальний прояв природних здібностей дітей з попереднім вивченням їх, на творчий розвиток і становлення особистості кожної дитини з урахуванням її бажань, інтересів і здібностей при збереженні права кожного на свій власний унікальний шлях розвитку. З педагогічним колективом постійно проводиться методичне навчання з проблеми розвитку здібностей і виявлення обдарованих дітей. Були проведені педагогічні ради, на яких розглядались питання : „Від творчого педагога - до творчості дитини", „Цілісний підхід до обдарованої дитини". На консультаціях, семінарах, семінарах - практикумах вивчались питання про розвиток творчості дітей дошкільного віку, художнє сприйняття дітей, та інші питання. В ДНЗ постійно ведеться пошук обдарованих дітей та збираються відповідні банки даних. На сьогоднішній день кількість обдарованих дітей в дошкільному закладі 40 чоловік. Це діти старшого дошкільного віку з різними здібностями. Нахили виявлення обдарованості дітей в ДНЗ проводяться за допомогою алгоритму психодіагностичного обстеження:

-       спостереження;

-       анкетування дорослих - батьків, вихователів;

-       використання діагностичних методик, що оцінюють рівень розвитку пізнавальної активності та здібностей у сфері наочно - образного, логічного мислення та уяви під час індивідуального обстеження;

Для поглибленої роботи з розвитку дітей і розкриття їхніх спеціальних і загальних здібностей педагогами нашого закладу були створені гуртки за допомогою яких діти отримали можливість більш ефективніше розкривати свій творчий потенціал.

Наші гуртки: хореографічної мініатюри "Карамель" (керівник Семенець Т.В.), духовно-морального спрямування "Струмочок духовності" (керівник Скіба Т.В.), країнознавчого характеру "Magic Kingdom" (керівник Сердюк Т.М.) 

 Вся роботу з обдарованими дітьми практичний  розподілена за такими етапами:

-       діагностика та розподіл дітей за видами здібностей;

-       творча реалізація авторських програм і планів з їх подальшою корекцією;

-       підбір і адаптація педагогічних технологій методів і прийомів розвитку творчого потенціалу здібних дітей;

-       аналіз і узагальнення результатів роботи.

Багато дітей нашого закладу виявляють високий ступінь обдарованості не в одній сфері, а у декількох. Вихователі та психолог нашого закладу не тільки виявляють таку поліобдарованість, а й удосконалюють і розвивають її.

Значну роль у процесі розвитку і навчання обдарованих дітей відіграють батьки. Тому важливо, щоб батьки стимулювали та активно впливали на хід розвитку , навчання і виховання обдарованих дітей. Для цього в дошкільному закладі проводяться такі форми роботи з батьками:

-       індивідуальні консультації психолога та вихователів;

-       „круглі столи", тренінги, лекції;

-       забезпечення батьків методичною літературою;

-       анкетування;

-       консультаційні пункти;

-       творчі виставки дітей.

   Кожна обдарована дитина своєрідна та унікальна. Тому не існує універсальних методів, що виявляють будь - яку обдарованість дитини. Висновки про обдарованість дитини можна робити тільки на підставі великої кількості здобутих результатів. При чому такі висновки не можуть бути остаточними.

  

 

Корисні посилання












Національна гаряча лінія

Змінився номер Національної «гарячої» лінії із попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації з 386 на 116123 !


Поділитися


Хмаринка тегів


Наші контакти
Наша адреса:
17500 м.Прилуки, вул.Фабрична, 140
Тел. (04637) 7-46-02
e-mail:dnz19@uopmr.gov.ua




Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 1063


Міні-чат


Архів записів


Статистика