Меню сайту |
|
|
Форма входу |
|
|
Наші новини |
|
|
Новини педпреси |
|
|
Пошук |
|
|
До уваги батьків |
|
|
Календар |
|
|
|
Головна » 2016 » Квітень » 14 » Стежками рідного краю
13:20 Стежками рідного краю |
Пішохідні прогулянки та екскурсії за межі дошкільного закладу презентуються сучасними ДНЗ як вид дитячого туризму. У походах та переходах комплексно реалізуються екологічні, краєзнавчі, тренувальні, оздоровчі та, власне, туристичні завдання.
Дитячий туризм, як форма роботи, складається з трьох важливих аспектів: оздоровчого, виховного та пізнавального. Завдання оздоровлення в туристичних походах розв'язуються через правильну побудову розпорядку дня, раціонально організоване проходження маршруту з дотриманням оптимального чергування фізичного навантаження та активного відпочинку, доцільне використання впливу природних факторів на всі системи організму, дотримання правил особистої та громадської гігієни.
Дитячий туризм дає змогу коригувати розвиток рухової сфери: вправляти дошкільників у виконанні основних рухів, спортивних та рухливих ігор. Проведення туристичних походів сприяє формуванню позитивних морально-вольових якостей, зокрема сприяє формуванню здатності прогнозувати результати власної дяльності та поведінки, створює умови для розвитку прагнення пізнати навколишній світ, самих себе, свої можливості тощо.
Саме завдяки різноманітності походів, змагань, ігор, загартуванню, позитивному емоційному сприйняттю природи на маршрутах туризм є однією з найбільш ефективних форм організації оздоровлення, фізичного виховання.
|
Переглядів: 446 |
Додав: ирина
| Рейтинг: 5.0/1 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
Змінився номер Національної «гарячої» лінії із
попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації з 386 на 116123 !
Поділитися |
|
|
Хмаринка тегів |
|
|
Наші контакти |
Наша адреса: 17500 м.Прилуки, вул.Фабрична, 140 Тел. (04637) 7-46-02 e-mail:dnz19@uopmr.gov.ua
|
|
Наше опитування |
|
|
Міні-чат |
|
|
Архів записів |
|
|
Статистика |
|
|
|